Wiadomość dodana przez: Tadziu (2013-11-12 11:17:10)

Lemochodki na Halloween po Polsku.

W dniach 25-26.10.2013r odbył się Ogólnopolski Zlot Dzieci i Młodzieży „Strachy na Lachy” zorganizowany przez PTTK „Sudety Zachodnie” w Jeleniej Górze. W tym zlocie wzięli  udział następujący uczniowie naszego gimnazjum: Borczyk Angela, Rutkowska Kinga, Kulig Monika, Wdowiak Angelika, Załubska Natalia, Gierlasińska Natalia, Słomska Daria, Zwolskin Dominik, Wożniak Seweryn, Kniażuk Oskar, Szablicki Tomasz, Petyniak Aleks, Kleczkowski Kacper, Wilk Marcin i Bogusz Michał.

W  pierwszym dniu rajdu turystycznego o godzinie dziesiątej spotkaliśmy się z komandorem na odprawie technicznej w Sosnówce dolnej. Stąd poszliśmy czarnym szlakiem Czerwoną Doliną, obok Jesionu Idy. Powyżej Szachownicy zeszliśmy do Drogi Sudeckiej. Poszliśmy w kierunku zachodnim i doszliśmy do cmentarzyka jeńców wojennych. Później doszliśmy do szlaku niebieskiego prowadzonego z Przesieki na Przełęcz Karkonoską. Szlakiem tym zeszliśmy w dół do Przesieki. Mijaliśmy Ośrodek Chybotek, Hotel Marzenie, Ośrodek Kalicie. Trochę dalej na rozdrożu na Złotym Widoku oglądaliśmy Waloński Kamień. Stąd żółtym szlakiem udaliśmy się do Doliny Czerwienia, gdzie dotarliśmy do Ośrodka Wczasowego „Zielonej Gospody” – bazy rajdu. Po obiadokolacji odbył się konkurs krajoznawczy, oraz odbyła się dyskoteka z konkursem na najsympatyczniejszego stracha zlotu.

W drugim dniu odbyła się gra terenowa „W poszukiwaniu Złotego Runa”. Gra Ta składała się z czterech etapów, na których zdobywaliśmy informacje na określenie azymutu i odległości do „Sezamu”, w którym czekało na nas „Złote Runo”. W etapie czwartym rozwiązywaliśmy zagadki na ustalenie szyfru do „Sezamu”. „Złotym Runem” okazały się certyfikat i czekolady dla każdego uczestnika drużyny. Po tej grze odbyło się zakończenie rajdu.